Néhány hasznos tudnivaló a rendelésekkel, és az átvétellel kapcsolatban.

Az interneten keresztül történő vásárlás ma már Magyarországon is egyre elfogadottabbnak számít, és míg korábban elsősorban a fiatalabbak „kiváltsága volt”, az utóbbi időben az idősebb korosztályhoz tartozók is egyre szívesebben, és egyre gyakrabban élnek ezzel a lehetőséggel.
A vásárlás ezen módjának előnyei vitathatatlanok; Jó a vásárlónak, mert otthonról intézheti a vásárlását, nem kell utazással tölteni az idejét, és nem kell alkalmazkodnia az üzlet nyitva tartásához. Jó a kereskedőnek is, mert interneten keresztül több embert tud elérni, és azokat a potenciális vásárlókat is el tudja érni, akik az ország „másik végében” – esetleg másik országban – élnek.
Esetünkben szintén bevált az értékesítésnek ez a formája, hiszen az ország legkülönbözőbb településein –olykor egy tanyán– élő vásárlóinkat is ki tudjuk szolgálni. A rendelés viszonylag egyszerűen leadható a honlapunkon található űrlap kitöltésével. A leadott rendeléseket 24 órán belül visszaigazoljuk, és ha szükséges pontosítást kérünk, vagy személyesen is felvesszük a kapcsolatot a vásárlónkkal.
Az utánvétes fizetés lehetősége a vásárlónak is nyújt egyfajta biztonságot, hiszen elegendő a megrendelt termék átvételekor kifizetni azt, és ez a 3-4 hetes átfutási idő esetében nem mellékes szempont. És hogy miért tart ennyi ideig egy rendelés teljesítése? A leadott rendelések 90%-a vagy méretében, vagy mintájában –esetleg mindkettőben– egyedi igényeket tükröz, melyeket egyedileg kell legyártanunk, és ez bizony időt vesz igénybe. (Az egészen egyedi megrendelések esetében a 30% előlegtől sem tudunk eltekinteni). A tapasztalataink, és vásárlóink visszajelzései azt mutatják, megéri kivárni ezt a talán hosszúnak tűnő átfutási időt, mert az egyedi igények szerint elkészült szőnyegek mindezért kárpótolnak. Rendeljen tehát bátran!
Hova érkezzen a megrendelt csomag?
Úgy találjuk, hogy vásárlóink igényeinek leginkább a Magyar Posta MPL szolgáltatása felel meg, ezért hosszabb ideje ezen keresztül juttatjuk el vásárlóinkhoz a rendeléseiket. Az MPL-en keresztül kérheti rendelése házhoz szállítását, és ez a legtöbb esetben a feladást követő napon meg is érkezik. És ha nincs lehetősége otthon várni a csomagszállítóra, kérheti rendelését a legközelebbi postahivatalba, vagy MOL kúthoz, ahol a nap 24 órájában átveheti. Az átvétel pontos helyét a rendelés visszaigazolásában megadjuk, melyen a vásárló 1-2 napig még változtathat. Kisebb szőnyegek esetében lehetőség van még az MPL csomag automaták igénybevételére is.

Reméljük, ezzel az írásunkkal is sikerül kedvet csinálnunk ahhoz, hogy új szőnyegét nálunk vásárolja meg.