Néhány hasznos tudnivaló a rendelésekkel, és az átvétellel kapcsolatban.

Az interneten keresztül történő vásárlás ma már Magyarországon is egyre elfogadottabbnak számít, és míg korábban elsősorban a fiatalabbak „kiváltsága volt”, az utóbbi időben az idősebb korosztályhoz tartozók is egyre szívesebben, és egyre gyakrabban élnek ezzel a lehetőséggel.

A vásárlás ezen módjának előnyei vitathatatlanok; Jó a vásárlónak, mert otthonról intézheti a vásárlását, nem kell utazással tölteni az idejét, és nem kell alkalmazkodnia az üzlet nyitva tartásához. Jó a kereskedőnek is, mert interneten keresztül több embert tud elérni, és azokat a potenciális vásárlókat is el tudja érni, akik az ország „másik végében” – esetleg másik országban – élnek.

Esetünkben szintén bevált az értékesítésnek ez a formája, hiszen az ország legkülönbözőbb településein –olykor egy tanyán– élő vásárlóinkat is ki tudjuk szolgálni. A rendelés viszonylag egyszerűen leadható a honlapunkon található űrlap kitöltésével.  A leadott rendeléseket 24 órán belül visszaigazoljuk, és ha szükséges pontosítást kérünk, vagy személyesen is felvesszük a kapcsolatot a vásárlónkkal.

Az utánvétes fizetés lehetősége a vásárlónak is nyújt egyfajta biztonságot, hiszen elegendő a megrendelt termék átvételekor kifizetni azt, és ez a 3-4 hetes átfutási idő esetében nem mellékes szempont. És hogy miért tart ennyi ideig egy rendelés teljesítése? A leadott rendelések 90%-a vagy méretében, vagy mintájában –esetleg mindkettőben– egyedi igényeket tükröz, melyeket egyedileg kell legyártanunk, és ez bizony időt vesz igénybe. (Az egészen egyedi megrendelések esetében a 30% előlegtől sem tudunk eltekinteni). A tapasztalataink, és vásárlóink visszajelzései azt mutatják, megéri kivárni ezt a talán hosszúnak tűnő átfutási időt, mert az egyedi igények szerint elkészült szőnyegek mindezért kárpótolnak.  Rendeljen tehát bátran!

Hova érkezzen a megrendelt csomag?

Úgy találjuk, hogy vásárlóink igényeinek leginkább a Magyar Posta MPL szolgáltatása felel meg, ezért hosszabb ideje ezen keresztül juttatjuk el vásárlóinkhoz a rendeléseiket.  Az MPL-en  keresztül kérheti rendelése házhoz szállítását, és ez a legtöbb esetben a feladást követő napon meg is érkezik. És ha nincs lehetősége otthon várni a csomagszállítóra, kérheti rendelését a legközelebbi postahivatalba, vagy MOL kúthoz, ahol a nap 24 órájában átveheti. Az átvétel pontos helyét a rendelés visszaigazolásában megadjuk, melyen a vásárló 1-2 napig még változtathat. Kisebb szőnyegek esetében lehetőség van még az MPL csomag automaták igénybevételére is.

Reméljük, ezzel az írásunkkal is sikerül kedvet csinálnunk ahhoz, hogy új szőnyegét nálunk vásárolja meg.

Részletes áttekintő információt ITT olvashat.